" Життя — найбільша цінність" - ресурсна зустріч з учнями 9-х класів


                                                                   Психологічна служба ліцею повідомляє: 

“Життя — найбільша цінність”, під такою назвою були проведені ресурсні зустрічі практичним психологом Обльотовою Н.М. з учнями 9-х класів ліцею.
Мета заходу: усвідомлення власної системи життєвих цінностей, різниці між цінностями матеріальними та духовними, усвідомлення того, що найцінніший дар — це дар життя. Заняття проходило в активному спілкуванні з учнями. З'ясовували що ж таке життя? У чому його суть? Для чого ми живемо? Якою має бути сучасна людина, щоб життя стало кращим, щоб ми могли самі себе поважати? Що може зашкодити життю та від кого воно найбільше залежатиме.
При підведенні підсумків виховної години, цінним усвідомленням учнів було те, що все ж тільки від нас самих залежить, як складеться життя і цінувати його варто, як найдорожчий скарб.

 

Акції "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності"


                                                                                           Психологічна служба ліцею повідомляє:

 З 27.11 по 08.12 2023р. учні ліцею №2 прийняли участь  в обласній просвітницької акції "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності" в межах проведення Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                      Дякую всім ліцеїстам за активну участь

 

  Дивись матеріал :      http://surl.li/ocfhy  

"Свої права знай, та про обов'язки не забувай!" Уроки - ігри для учнів 3-4-х класів


                                                                     Психологічна  служба  ліцею  повідомляє:  

Акція "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності", яка проходить  в межах усеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                                                                                                           День # 10 "Мої права та обов’язки"    

Кожна дитина має право на освіту, право на здоров’я і належну медичну допомогу, право на ім’я та громадянство. Кожна дитина має право зростати у турботливому родинному середовищі та бути захищеною від жорстокого поводження та насильства.                                                                                           З метою формування людської гідності, свободи особистості, міжособистісних стосунків у дусі толерантності,

«Моє майбутнє доросле життя» Інтерактивна гра-вправа для учнів старших класів


                                                              Психологічна  служба  ліцею  повідомляє   

Акція "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності", яка проходить  в межах усеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                                                                                                           День # 9 "Моє доросле майбутнє"                                                                        

Життя багатогранне. Для кожного це свій особистий та особливий світ, це найдорожче, що нам подароване батьками.          Протягом тижня у 9-11-х класах практичний психолог Н.М.Обльотова проводила  бесіду з елементами тренінгу на тему «Моє майбутнє доросле життя», де розглядалися

"Гендер- це цікаво!" Психологічний практикум для 7-х класів


  Психологічна  служба  ліцею  повідомляє   

Акція "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності", яка проходить  в межах усеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                                                                                                            День #8   "Рівність. Гідність. Повага."               

 Що таке гендер і гендерна рівність? Як гендерні стереотипи впливають на життя людини? Що означають поняття «фемінність» та «маскулінність»? Саме ці питання обговорювали  учні 7-х класів на психологічному практикумі "Гендер - це цікаво!"   з практичним психологом Н.М. Обльотовою. 

"Гармонізація психічного здоров’я засобами арт-терапії" Ресурсна зустріч з учнями 9-х класів


                                       Психологічна  служба  ліцею  повідомляє :

Акція "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності", яка проходить  в межах усеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                                                                                                          День #7   "Моє здоров’я: абетка безпеки"                                         

Скільки існує людство, стільки існує й мистецтво. Воно володіє величезною цілю­щою силою, про що знали ще наші предки, тому й намагалися лікувати хвороби за допомогою музики, танцю, звуків. Арт - терапія-мистецтво, що являє собою методику лікування за допомогою художньої творчості. Арт - терапія сьогодні вважається одним з найбільш м'яких,

“Моя суперсила - безпека в Інтернеті” Година психолога в 4-х класах


                                                                                         Психологічна служба ліцею повідомляє   Акція "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності", яка проходить  в межах усеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                                                                                                               День #6   "Цифрова  стійкість:  безпечний  медіасвіт"                                                              

 4 грудня на годинах психолога «Моя суперсила – безпека в Інтернеті» учні 4-х  класів потрапили в казку «Хаппі та її суперсила».  Разом з персонажами твору – мушкою Мо, черепашкою Хаппі та Тритоном, ознайомились з основними правилами онлайн-безпеки та сформували знання про те, до кого можна звернутись, якщо стали жертвою певних ризиків в Інтернеті.

З Днем обіймів


  Психологічна  служба  ліцею  повідомляє 

 Обійми - важливі для людини незалежно від її віку. Мабуть, ви не раз ловивили себе на тому, які ж чарівні метелики вирують у животі від обійм. І це абсолютно логічно, адже під час таких ніжностей у крові виробляються гормони окситоцина, який відповідає за зниження тривоги і відчуття безпеки/захищеності, та ендорфін, який відповідає за щастя та ейфорію. "Для виживання людині потрібно, щоб її обнімали 4 рази на день, 8 раз — для підтримки, і 12 — для особистого зростання та розвитку", -

Урок -застереження «НЕ ДАЙ СНІДУ ШАНС»


 

                                                                              Психологічна служба  ліцею повідомляє 

Акція "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності", яка проходить  в межах усеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                         День #5 " Робимо вибір: свідомо і відповідально"             

Щорічно 1 грудня в усьому світі відзначають Всесвітній день боротьби зі СНІДом та порозуміння з ВІЛ-позитивними людьми.                                                  З метою формування здорового способу життя, підвищення рівня обізнаності учнів про ВІЛ/СНІД, його профілактику й толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих, практичним психологом ліцею Н.М. Обльотовою був проведений урок- застереження в трьох одинадцятих класах " Не дай СНІДу шанс!"

"Мій клас: Який він?" Година психолога у 3-х класі


                                                                                           Психологічна служба ліцею повідомляє

 Акція "Школа: простір миру, безпеки, поваги, гідності", яка проходить  в межах усеукраїнської акції "16 днів проти насильства".                                                                                                                                День #4   "Школа - дружня родина"               

Сьогодні учні 3-В класу доєдналися до акції. Практичний психолог Н.М.Обльотова  запросила учнів на годину психолога  "Мій клас: Який він?" Мета цієї зустрічі: навчити учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова і вчинки. Ліцеїсти із задоволенням долучились до завдань   "Валіза чемності" ,  "Я позичаю ідею", "Сердечко для учнів класу".  Учні розбирали життєві ситуації,  обміркували їх і визначити шляхи розумного вирішення запропонованих конфліктів.