• photo_0
  • photo_1
  • photo_2
  • photo_3
  • photo_4

Миколаївський ліцей №2  вітає відвідувачів сайту і пропонує ознайомитися зі специфікою, напрямком і особливостями навчання в нашому навчальному закладі.

ВРАЖАЄ!


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

Під час двомісячника іноземних мов учні 9 класів отримали дуже викличне завдання - обрати українські вірші, які максимально відповідають їх емоційному стану, і перекласти їх англійською мовою. Результати – ВРАЖАЮЧІ - дуже потужні і щирі роботи. Є

Вітаємо переможців обласного етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика


Вітаємо Переможців обласної олімпіади з французькоїї мови!


Акція «Подорож Україною» учнів 5АБВ класів


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

Акція «Подорож Україною» - англійською мовою, учні 5АБВ класів, вчителі Баранова М.О., Білик Д.В., Бурдикіна А.В., Леонгардт Ю.І., Цогоєва О.В.
В ліцеї відбулась віртуальна подорож учнів 5 класів Україною (на англійській мові).

Творчий проект «Меми на світові події»


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

Учні 10АБВ класів прийняли активну участь в пошуково – творчому проекті «Меми на світові події» під керівництвом учителів другої іноземної мови Бандури В.А., Гершкович І.А., Гордієнко Н.В., Кожущенко О.П. Роботи – різноманітні, яскраві, іронічні, сатиричні, кумедні. Здобувачі освіти показали високий рівень володіння цифровими технологіями та знання другої іноземної мови. Були представлені також відеомеми.

«ДОВІДНИК БЕЗБАР’ЄРНОСТІ»


Прес-центр ліцею повідомляє:

Перша леді Олена Зеленська презентувала електронну версію «Довідника безбар’єрності», який покликаний зафіксувати нові принципи безбар’єрної мови та коректного спілкування.

Він створений у співпраці з громадськими організаціями, правозахисниками, психологами, батьками, що виховують дітей з інвалідністю, українськими та міжнародними експертами. Аналітичну та технічну підтримку проєкту надавала Безбар'єрність.

Безбар’єрність – це не тільки  доступ до фізичних об'єктів. Це значно ширше поняття, яке включає в себе не лише різні сфери діяльності, але і категорії мислення та взаємодії з іншими людьми, як рівними. «Довідник безбар’єрності», який у вересні презентувала перша леді Олена Зеленська, у доступній формі пояснює, чому не можна обмежуватися пандусами, якщо хочемо жити у безбар’єрному світі, а також, чому мова спілкування дуже важлива.

Інтерактивна інтелектуальна гра «Я пишаюся Україною»


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

Учні 7АБВ 8АБВГ показали чудові результати в  інтерактивній інтелектуальній грі «Я пишаюся Україною», створеній їх учителями англійської мови Білик Д.В., Дєдковою Л.В., Димовою О.М., Крюковою О.І., Макейонок О.В. в програмі Kahoot. Питання вікторини – надзвичайно цікаві, розкривають яскраві сторінки нашої історії, неймовірні природні заповідні місця, досягнення України в різних сферах життя - технологіях, культурі, медицині, спорті. Вчителі апелювали до досвіду учнів,  ділилися власними думками та відчуттями, надавали додаткову цінну інформацію,  що забезпечувало високу мотивацію заходу.

Вітаємо переможців обласних олімпіад!


Квест «Roblox Boyard»


Прес-центр кафедри природничо-математичного циклу повідомляє:

В рамках місячника кафедри природничо-математичного циклу "У світі інтелектуальних ігор" з 23.02.23 р. по 27.02.23 р. учні сьомих класів випробували свої сили у квест-грі "Roblox Boyard".

"Roblox Boyard" - це інноваційна квест-гра, яку власноруч створила вчитель інформатики Берковська Катерина Володимирівна спеціально для учнів Миколаївського ліцею №2, щоб за допомогою сучасних технологій у доступній

Інтерактивна інтелектуальна гра «Моя країна та моє місто»


Прес-центр кафедри іноземних мов повідомляє:

Учні 3-х АБВ та 4-х АБВГ класів успішно зіграли в інтерактивну інтелектуальну гру «Моя країна та моє місто», створену їх учителями англійської мови Велікород І.В., Гулик О.М., Леонгардт Ю.І., Рижих Є.С., Циганенко Г.В. в програмі Wordwall. Цікаві питання стосовно географії, видатних пам’яток, рослинного та тваринного світу України та Миколаєва  сподобались учням, які показали свою обізнаність, гарне володіння англійською мовою, високу мотивацію інтерактивної та цифрової взаємодії.